GIANT REIGN E+ 2 - TEST POTĘŻNEGO ELEKTRYKA ENDURO
Gdy dowiedziałem się, że GIANT REIGN E+ 2 trafił w ręce Michała, mój świat na chwilę stanął, a bodźce z otoczenia przestały do mnie docierać. Pomyślałem sobie „ale dlaczego?”. Michał, jako że ma miękkie serce oczywiście zgodził się oddać mi ten rower kwitując krótko „Bartek, który to już z kolei elektryk którego będziesz ujeżdżał, ja też bym chciał…”OCENA KURTKI ROGELLI FREEZE - WYKRZESAĆ TROCHĘ CIEPŁA
"W pi*du zimno i wieje!", a to dopiero początek okresu jesienno-zimowego (a już w sumie bardziej zimowego), który do tej pory był dosyć łaskawy, czasami wręcz późno letni. Ale przyszedł w końcu ten weekend, gdzie niże i wyże postanowiły zrobić sobie hulankę nad Europą. Ta swojska zabawa dla nas rowerzystów to znak, że....OKULARY TYGU FLOW - ABY WIĘCEJ WIDZIEĆ
TYGU - założona w 2017 roku w Żywcu, to marka znana przede wszystkim pasjonatom jazdy na rowerach enduro i trial. To właśnie na ich potrzebach głównie koncentruje się produkcja firmy. Tygu przygotowując nową kolekcję odzieży nie zapomina o kolarskich dodatkach. Od niedawna w jej ofercie znaleźć możemy również okulary rowerowe. Jak na razie zawartość katalogu stanowią dwa modele TYGU Flame i Flow. Ja do testu wybrałem te ostatnie ze względu na szerokie spektrum ich używania od MTB poprzez szosę do gravela.Diabelski Bike Challenge 2023 – relacja
Udział w Diabelski Bike Challenge miał być głównym startem mojego sezonu 2023. Ostatecznie na dzień dzisiejszy, z różnych nie w pełni zawinionych przeze mnie sytuacji, okazał się jedynym. Ale gdyby ktoś mi kazał z obfitości imprez wybrać jedną, był by to właśnie #Diablak! Artur DrzymkowskiRogelli WADDED 2.0 - test kurtki zimowej
Dzięki współpracy z marką Rogelli, mieliśmy okazję przetestować kilka produktów z ich bogatej oferty. A że #winteriscoming to poniżej przedstawiam Wam swoją opinię na temat zimowej kurtki hybrydowej Wadded 2.0. Artur DrzymkowskiSyberyjskie mrozy nie straszne - AM Cycling Ultra Cargo
Często piszę, że lubię jeździć nawet w zimie, ale bez dobrego ubioru byłoby to może nie niemożliwe, ale na pewno karkołomne. Dotychczas największy problem miałem z odpowiednio ciepłymi spodniami, kiedy temperatury mocno spadały poniżej zera. Rozwiązaniem okazały się spodnie od AM Cycling o nazwie Ultra Cargo. Maciej PaterakCiąg dalszy ofensywy Santy - aluminiowy Tallboy
Mało kto jeszcze oswoił się z wizerunkiem swieżego sztywniaka Santa Cruza, a tu ciach, bach i kolejna premiera! Wygląda na to, że świętoszki postanowiły postawić wszystko na jedną kartę i mocnym akcentem uderzyć w świat wielkiego koła. Karbonowy bujak zyskał sobie wielu zwolenników, wygrał wiele plebiscytów, ale dysproporcja ilościowa między użytkownikami, a pragnącymi wejść w jego posiadanie jest w dalszym ciągu ogromna. Czy aluminiowy brat jest w stanie to zmienić?
Mateusz Nabiałczyk
Czytaj więcej: Ciąg dalszy ofensywy Santy - aluminiowy Tallboy
A może coś na wiosenne błoto? Bontrager Mud X
Od czasu pierwszych 29erów, które dobiły do bałtyckich portów minęło już sporo czasu. Dostatecznie wiele, by móc śmigać na oponach nam pasujących, a nie takich, jakie były w sklepie. Może i takie stwierdzenie jest prawdziwe w przypadku gum z delikatnym bieżnikiem nadającym się do umiarkowanie fantazyjnej jazdy, ale na pewno nie wtedy, gdy myślimy o czymś na grubsze błoto. Niestety, ale bardzo powoli się to zmienia i obok pośrednich propozycji pokroju Michelina AT z rzadka pojawiają się bardziej wyspecjalizowane lacie pokroju Mud X
Mateusz Nabiałczyk
Czytaj więcej: A może coś na wiosenne błoto? Bontrager Mud X
Santa Cruz "Highball" - hit czy kit?
Od paru miesięcy informujemy was o kolejnych przeciekach dotyczących super karbonowej maszyny ze stajni Santa Cruz. Do dziś nie było nawet wiadomo jak będzie nazywał sie kalifornijski sztywno-ogonowiec. My już wiemy....
Michał Śmieszek
Test roweru Scott Scale Pro 29 - zwarta sztuka
Trafiła nam się niezła gratka. Dostaliśmy do testów nową maszynę ze stajni Scotta - Scott Scale Pro 29 z piękną karbonowa ramą. Czasu nie mieliśmy zbyt wiele. Zdążyliśmy 29kę przetestować jednak bardzo gruntownie. Pokonała z nami trasę maratonu zimowego Northtec MTB, została sprawdzona w trudniejszym technicznie terenie, miała też okazję podjeżdżać pod górkę. Udało nam się nawet zrobić na niej pierwsze, wielogodzinne wiosenne treningi. Jaki jest werdykt? Czy karbonowa 29ka jest godna zainteresowania?
Piotr Makowski i Przemysław Kiesio
Czytaj więcej: Test roweru Scott Scale Pro 29 - zwarta sztuka
Black Sheep Cycles - w odmienności siła
Ostatnimi czasy rowerowe brandy pojawiają się niczym grzyby po deszczu. Każdy wciska kit, że jego produkty są jedyne w swoim rodzaju, a rażące podobieństwo do gotowców z azjatyckich katalogów jest niesłychanym zbiegiem okoliczności. Na szczęście uchowały się jeszcze marki, które są klasą same dla siebie, czego najlepszym dowodem jest Blask Sheep - jedna z perełek targów N.A.H.B.S.
Mateusz Nabiałczyk
Carbonowe FAQ - 100 pytań do....
Zainteresowanie karbonem nie maleje, a Wasze komentarze świadczą o tym, że temat czarnego złota bardzo Was kręci. W związku z tym mamy propozycję nie do odrzucenia! Stwórzmy razem karbonowy FAQ - okazja jest niepowtarzalna, bo mamy przecież bezpośredni kontakt z mistrzem węglowego włókna - Panem Henrykiem Sienkiewiczem. Prosimy zatem o przesyłanie wszelkich pytań związanych z powyższym tematem na adres info@team29er.pl
Redakcja Team29er
LUXTECH - Do przooduu Polskooo!!
Henryk Sienkiewicz to jeden z największych polskich pisarzy - wiedzą o tym już pewnie starszaki w przedszkolu. Ale mało kto wie, że Henryk Sienkiewicz to również założyciel, właściciel całkowicie polskiej firmy LUXTECH, która specjalizuje się w obróbce karbonu - konkretnie produkcji ram i kompononentów rowerowych. Zbieżność nazwisk jest (nie)przypadkowa. Choć obu panów dzielą "lata świetlne", to obaj już stworzyli wyjątkowe dzieła.
Michał Śmieszek
NAHBS - North American Handmade Bicycle Show 2011 (Część Trzecia)
Powracamy po raz trzeci do Austin w Teksasie, gdzie w lutym odbywały się pokazy rowerowego rękodzieła. Po liczbie firm wystawiających swe wyroby widać, że ręcznie wytwarzane rowery cieszą się w USA ogromną popularnością. Nie zdziwiłbym się, gdyby razem sprzedawałyby więcej niż masowi producenci. Zapraszam do foto relacji:
Michał Śmeiszek
Czytaj więcej: NAHBS - North American Handmade Bicycle Show 2011 (Część Trzecia)
Magia dętek Eclipse 29"
Przychodzi taki moment w życiu kolarza, kiedy okazuje się, iż cykloza jest "niebezpiecznie" zaawansowana. Wtedy to zaczynają być podejmowane pozornie błahe tematy, wśród których bez problemu znajdziemy problem optymalnego wypełnienia opony. Dętka dętce nie równa, z uszczelniaczami jest podobnie, a do tego trzeba sie z nimi babrać i bądź tu mądry. Dlatego Szwajcarzy wpadli na pomysł pogodzenia obu światów i stworzenia produktu idealnego
Mateusz Nabiałczyk
Najnowsze dziecko Lapierre - 929 Race!
Ofensywa wielkiego koła trwa, a mimo to część firm w dalszym ciągu zwleka z wypuszczeniem choćby jednego 29era. Dlaczego tak się dzieje? Jedni ciągle uważają, że jest to chwilowa fanaberia, inni nie mają pomysłu na dobry produkt. Trafiają się i tacy, którzy pod osłoną nocy pracują nad ideałem. Czy przykładem tego można nazwać najnowszego Lapierre? Zobaczcie sami!
Mateusz Nabiałczyk
Superior, czyli super 29ery naszych południowych braci
Rok 2011 przyniósł drobny przełom na rynku rowerów 29 calowych. Pojawiło się więcej modeli niż w latach poprzednich, a ich promocja jest co raz bardziej ofensywna. Superior na tym polu jakby się nie wyróżniał. Od lat kilku produkuje 3 modele wielkokołowe. Na ten sezon nie uległy wielkim przeobrażeniom. Czy to dobrze?? Przekonajcie się sami.
Bartosz Niezgoda
Czytaj więcej: Superior, czyli super 29ery naszych południowych braci
Race Face wyłącza frezarki...na zawsze!
Właśnie się dowiedzieliśmy, że w ubiegły piątek kultowa kanadyjska firma Race Face postanowiła oficjalnie i ostatecznie wyłączyć frezarki! Race Face Performance Products, światowy lider w projektowaniu, produkcji, marketingu i dystrybucji wysokiej klasy komponentów rowerowych i odzieży niestety nie wytrzymał konkurencji.
Team29er
Strona 123 z 141